Warsztat eksperta

Konceptualizacja zaburzeń osobowości typu borderline w podejściu poznawczo -behawioralnym: profil poznawczy, strategie radzenia sobie, diagnoza wg ICD 11 

Write your awesome label here.

Informacje o szkoleniu

Warsztat ten powoli Ci zdobyć praktyczne umiejętności niezbędne do tworzenie poznawczo-behawioralnej konceptualizacji pacjenta z rozpoznaniem osobowości typu borderline oraz ustalania rozpoznania zgodnie z klasyfikacją ICD-11 w oparciu o analizowany przypadek. 

Dowiesz się:

  • W jaki sposób rozumiane są zaburzenia osobowości typu borderline w ujęciu klasyfikacji diagnostycznych DSM-5, ICD-10 oraz ICD-11

  • Czym charakteryzuje się profil poznawczy pacjenta z osobowością typu bordeline, jakie są najczęściej spotykane przekonania i jaka jest ich geneza
  • Jakie strategie radzenia sobie z przekonaniami rozwijają pacjenci z osobowością typu borderline, zwłaszcza w obszarze radzenia sobie z lękiem przed odrzuceniem i regulowania emocji   

Szkolenie w liczbach

Czas trwania

video

dydaktyczne

Prowadzący

Dr n. med. n. zdr. 
Nina Szalas

Opanujesz praktyczne umiejętności:

  • Analizowania dostępnych danych w oparciu o przedstawiony opis przypadku

  • Formułowania hipotez dotyczących przyczyn kształtowania się systemu przekonań pacjentki z osobowością typu borderline
  • Rozpoznawania i definiowania strategii radzenia sobie z przekonaniami w obszarze radzenia sobie z lękiem przed odrzuceniem i regulowania emocji   
  • Analizowania poszczególnych aspektów funkcjonowania osobowości, które przyczyniają się do określania nasilenia zaburzeń osobowości typu borderline wg ICD-11

  • Analizowania poszczególnych specyfikatorów charakteryzujących osobowość typu boredrline w ICD-11

Dla kogo?

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych problematyką zaburzeń osobowości w szczególności:
  • Wszystkich pracowników ośrodków I poziomu referencyjnego, psychologów, psychoterapeutów i terapeutów środowiskowych dzieci i młodzieży, pracujących w zespołach

  • Psychoterapeutów poznawczo-behawioralnych oraz innych nurtów terapeutycznych
  • Specjalistów psychoterapii dzieci i młodzieży 
  • Specjalistów psychologii klinicznej

  • Lekarzy, specjalistów psychiatrii oraz psychiatrii dzieci i młodzieży 

  • Wszystkie osoby w trakcie szkoleń przygotowujących do uzyskania certyfikatów psychoterapeutycznych oraz szkoleń specjalizacyjnych

Z jakich części składa się warsztat?

Interaktywny warsztat

na podstawie którego nabędziesz praktyczne umiejętności tworzenia konceptualizacji pacjenta z rozpoznaniem osobowości typu borderline  

Tabele  do  ćwiczeń 

oraz materiały pomocnicze w sekcji Dodatkowe materiały 

Quiz


jednokrotnego wyboru składający się z 5 pytań w sekcji ‘Sprawdź swoją wiedzę’   

2 zadania


sprawdzające umiejętności praktyczne w sekcji ‘Sprawdź swoje umiejętności’

Imienny certyfikat 

uczestnictwa potwierdzający udział w 4 h dydaktycznych szkolenia

Części szkolenia:

Dr n. med. n. zdr. 

Nina Szalas

Doktor nauk medycznych i nauk o zdrowiu, psycholog, specjalista psychoterapii dzieci i młodzieży, certyfikowany psychoterapeuta poznawczo-behawioralny Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB) oraz certyfikowany superwizor-dydaktyk PTTPB. Jest wykładowcą i superwizorem w Szkole Psychoterapii Centrum CBT EDU. Prowadzi szkolenia i warsztaty tematyczne z zakresu pracy z dziećmi i młodzieżą oraz osobami dorosłymi. Pełni funkcję członka kolegium redakcyjnego czasopisma „Terapia poznawczo-behawioralna”.



Jest współautorką 2 książek: „Psychoterapia dzieci i młodzieży w praktyce”, „Myślę, czuję, działam” dotyczących psychoterapii dzieci i młodzieży oraz 14 artykułów o tematyce związanej z zachowaniami samobójczymi, nieprawidłowo kształtującą się osobowością, zaburzeniami odżywiania, PTSD, depresją, niekorzystnymi doświadczeniami w dzieciństwie.

Prof. dr hab. n. med. n. zdr. Anita Bryńska

Jeśli chcesz pogłębić swoją wiedzę dotyczącą zaburzeń osobowości koniecznie zapoznaj się z wykładami, warsztatami i rozmowami ekspertów: