Poznajmy się

Nasza kadra

Nasza kadra to zespół certyfikowanych psychoterapeutów i doświadczonych superwizorów oraz specjalistów, którzy z pasją dzielą się swoją wiedzą i praktyką. Na platformie eduCBT znajdziesz nie tylko teorię, ale i realne podejście do wyzwań terapeutycznych. Ucz się od ekspertów, którzy każdego dnia pomagają innym i doskonalą swoje umiejętności.

Dołącz do nas i rozwijaj swoje kompetencje w inspirującym, profesjonalnym środowisku!

Prof. dr hab n. med. n. zdr.

Anita Bryńska

Profesor, pracownik naukowo-dydaktyczny w Klinice Psychiatrii Wieku Rozwojowego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, lekarz, specjalista psychiatrii dzieci i młodzieży, specjalista psychoterapii dzieci i młodzieży. Certyfikowany psychoterapeuta oraz superwizor-dydaktyk Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej, wykładowca, superwizor w Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Centrum CBT EDU. Dyrektor Szkoły Psychoterapii Centrum CBT EDU. Sprawuje nadzór merytoryczny nad całościowym podyplomowym 4-letnim szkoleniem psychoterapeutycznym w nurcie poznawczo-behawioralnym prowadzonym w Centrum CBT EDU.


Wykładowca i superwizor w szkoleniu specjalizacyjnym w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży. Członek kolegium redakcyjnego czasopisma „Terapia poznawczo-behawioralna”. Autorka ponad 200 publikacji w tym artykułów naukowych, monografii, opracowań zbiorowych oraz wystąpień i doniesień zjazdowych, poświęconych zagadnieniom terapii poznawczo-behawioralnej oraz zaburzeniom psychicznym wieku rozwojowego.
Dr n. med. n. zdr. 

Nina Szalas

Doktor nauk medycznych i nauk o zdrowiu, psycholog, specjalista psychoterapii dzieci i młodzieży, certyfikowany psychoterapeuta poznawczo-behawioralny Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB) oraz certyfikowany superwizor-dydaktyk PTTPB. Jest wykładowcą i superwizorem w Szkole Psychoterapii Centrum CBT EDU. Prowadzi szkolenia i warsztaty tematyczne z zakresu pracy z dziećmi i młodzieżą oraz osobami dorosłymi. Pełni funkcję członka kolegium redakcyjnego czasopisma „Terapia poznawczo-behawioralna”.

Jest współautorką 2 książek: „Psychoterapia dzieci i młodzieży w praktyce”, „Myślę, czuję, działam” dotyczących psychoterapii dzieci i młodzieży oraz 14 artykułów o tematyce związanej z zachowaniami samobójczymi, nieprawidłowo kształtującą się osobowością, zaburzeniami odżywiania, PTSD, depresją, niekorzystnymi doświadczeniami w dzieciństwie.



Prof. dr hab. n. med.

Tomasz Wolańczyk

Profesor, pracownik naukowo-dydaktyczny, kierownik Kliniki Psychiatrii Wieku Rozwojowego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz ordynator Oddziału Klinicznego Psychiatrii Wieku Rozwojowego Samodzielnego Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego WUM. Lekarz, specjalista psychiatrii dzieci i młodzieży, neurolog, epileptolog, certyfikowany psychoterapeuta poznawczo-behawioralny Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Twórca pierwszej w Polsce Poradni Nadpobudliwości Psychoruchowej. Autor lub współautor ponad 300 publikacji naukowych, artykułów, monografii, opracowań zbiorowych oraz wystąpień i doniesień zjazdowych, poświęconych zaburzeniom psychicznym wieku rozwojowego, w tym zespołowi nadpobudliwości psychoruchowej i zaburzeń koncentracji uwagi (ADHD), zaburzeniom emocjonalnym i behawioralnym, zaburzeniom nastroju, zaburzeniom tikowym i zespołowi Tourette’a oraz farmakoterapii zaburzeń psychicznych. Przewodniczący Rady Naukowej Centrum CBT. Sprawuje nadzór merytoryczny nad Poradnią dla Dzieci i Młodzieży w Centrum CBT.

Dr n. zdr.

Anna Kaźmierczak-Mytkowska

Doktor nauk o zdrowiu, psycholog, specjalista psychologii klinicznej, specjalista psychoterapii dzieci i młodzieży, terapeuta systemowy. Adiunkt dydaktyczny w Klinice Psychiatrii Wieku Rozwojowego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, starszy asystent w Oddziale Klinicznym Psychiatrii Wieku Rozwojowego Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego WUM. Wykładowca w szkoleniach organizowanych w Centrum CBT EDU: 4-letniej szkole psychoterapii, szkoleniu specjalizacyjnym w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży oraz kursie terapii środowiskowej. Sprawuje nadzór merytoryczny nad szkoleniami doskonalącymi umiejętności terapeutyczne w pracy z dziećmi i nastolatkami. Pełni funkcję członka kolegium redakcyjnego czasopisma „Terapia poznawczo-behawioralna”. Autorka i współautorka licznych publikacji z zakresu psychologii, psychoterapii i psychiatrii dzieci i młodzieży. 

Prof. dr hab. n. med. n zdr.

 Agnieszka Słopień

Profesor, pracownik naukowo-dydaktyczny, kierownik Kliniki Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, kierownik Pracowni Psychopatologii Małego Dziecka przy Klinice Psychiatrii Dzieci i Młodzieży, przewodnicząca Sekcji Naukowej Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego, konsultant krajowy w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży. Lekarz, specjalista psychiatrii, specjalista psychiatrii dzieci i młodzieży oraz specjalista psychoterapii dzieci i młodzieży, certyfikowany psychoterapeuta Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Specjalizuje się w diagnostyce zaburzeń ze spektrum autyzmu. Autorka i współautorka licznych publikacji naukowych, artykułów, monografii, opracowań zbiorowych oraz wystąpień i doniesień zjazdowych poświęconych genetycznym uwarunkowaniom zaburzeń neurorozwojowych (ADHD, ASD), zaburzeniom odżywiania oraz innym zaburzeniom psychicznym wieku rozwojowego. 

Mgr

Maja Branka

Psycholog ze specjalizacją w zakresie psychologii klinicznej, certyfikowany psychoterapeuta poznawczo-behawioralny Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB), wykładowca w Szkole Psychoterapii Centrum CBT EDU. Absolwentka Szkoły Procesu Grupowego, superwizorka szkoleń Stowarzyszenia Trenerskiego Organizacji Pozarządowych. Kierowniczka ds. Szkoleń i Rozwoju w Centrum Szkoleń CBT EDU. Sprawuje nadzór merytoryczny nad ofertą szkoleń dla specjalistów pracujących z osobami dorosłymi. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w edukacji dorosłych. Jej obszar zainteresowań psychoterapeutycznych obejmuje terapię poznawczo-behawioralną, w szczególności terapię schematów z ukierunkowaniem na terapię zaburzeń osobowości, pracę technikami doświadczeniowymi, teorię przywiązania i jej implikacje w procesie psychoterapii.



Mgr

Bożena Winch

Psycholog, certyfikowana psychoterapeutka Sekcji Naukowej Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego i Terapii Rodzin, psychoterapeuta i superwizor psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, superwizor psychoonkologii Polskiego Towarzystwa Psychoonkologicznego. Prowadzi psychoterapię indywidualną, terapię par i rodzinną, w tym także pacjentów chorych onkologicznie i ich rodzin. Prowadzi superwizję indywidualną (w zakresie terapii indywidualnej, rodzinnej, małżeńskiej) i grupową – dla zespołów terapeutycznych. Autorka szkoleń i wykładowca szkoleń dla psychologów, psychoterapeutów, lekarzy i pielęgniarek różnych specjalności. 

Dr n. med.

Tomasz Srebnicki

Doktor nauk medycznych, psycholog, specjalista psychoterapii dzieci i młodzieży, w trakcie specjalizacji z psychologii klinicznej, certyfikowany psychoterapeuta Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB) oraz certyfikowany superwizor-dydaktyk PTTPB. Nauczyciel akademicki, adiunkt w Klinice Psychiatrii Wieku Rozwojowego WUM, wykładowca i superwizor w Szkole Psychoterapii Centrum CBT EDU. Pełni funkcję redaktora naczelnego czasopisma „Terapia poznawczo-behawioralna”. Jego zainteresowania kliniczne i naukowe dotyczą narzędzi opartych na technologiach komputerowych stosowanych w zaburzeniach psychicznych wieku rozwojowego, zagadnień zaburzeń emocjonalnych i behawioralnych, zaburzeń tikowych i zespołu Tourette’a, zespołu nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD) oraz zachowań trudnych, w tym w zaburzeniach ze spektrum autyzmu. Jest autorem i współautorem licznych publikacji z zakresu psychologii, psychoterapii i psychiatrii dzieci i młodzieży. Prowadzi warsztaty i seminaria ukierunkowane na opracowywanie programów naprawczych w zakresie zachowań trudnych. 

Prof.

Ewa Stachowska

Kierownik Katedry Żywienia Człowieka i Metabolomiki na Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Jest współautorką ponad 300 publikacji naukowych opublikowanych w międzynarodowych, impaktowanych czasopismach naukowych – dekowanych tematyce żywienia. Tematem przewodnim wielu z nich są zaburzenia mikrobioty jelitowej. Od lat zajmuje się wykorzystaniem badań naukowych w praktyce – uzyskane wyniki badań zostały uwieńczone uzyskaniem licencji na wypiek wysokobłonnikowego batonu dla osób prowadzących siedzący tryb życia zagrożonych otyłością (nagrodzony brązowym medalem na Międzynarodowej Wystawie Własności Intelektualnej, Wynalazków i Innowacji IPITEX 2019 w Bangkoku) oraz medycznego pieczywa pomocnego w terapii osób z niealkoholowym stłuszczeniem wątroby. Redaktor podręcznika „Żywienie z zaburzeniach mikrobioty jelitowej". Za swoje osiągnięcia naukowe została wyróżniona prestiżowymi nagrodami między innymi Nagrodą Ministra Zdrowia. Jest członkiem komisji Ministerstwa Szkolnictwa Wyższego pracującego nad tworzeniem nowych ram kształcenia dla studentów dietetyki. Popularyzator wiedzy o żywieniu na @profesor.stachowska Instagram) oraz profesor Ewa Stachowska (YT).

Prof. dr hab. n. zdr.

Karolina Skonieczna-Żydecka

Prodziekan Wydziału Nauk o Zdrowiu na Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie oraz kierownik Zakładu Badań Biochemicznych. Jest uznaną ekspertką w dziedzinie mikrobioty jelitowej i jej wpływu na zdrowie człowieka, zwłaszcza w kontekście osi mózgowo-jelitowej oraz zdrowia psychicznego. Jej interdyscyplinarne badania łączą mikrobiologię, biochemię oraz psychiatrię, co pozwala na kompleksowe podejście do zrozumienia roli mikrobioty w zaburzeniach zdrowotnych. Lider w pozyskiwaniu międzynarodowych grantów, w tym projektów Horyzont Europa i COH-FIT, które koncentrują się na badaniach nad mikrobiotą oraz jej wpływem na zdrowie fizyczne i psychiczne. Autorka blisko 280 publikacji naukowych. Jej dorobek naukowy został doceniony przez środowisko akademickie i uhonorowany prestiżowymi nagrodami, w tym Nagrodą Ministra Zdrowia RP. Prowadzi również intensywną działalność dydaktyczną i popularyzatorską, uczestnicząc w międzynarodowych konferencjach naukowych, gdzie prezentuje wyniki swoich badań nad nowymi terapiami opartymi na probiotykach. W Centrum Badawczo-Rozwojowym SANPROBI pełni kluczową rolę w koordynacji prac badawczych, wdrażaniu innowacyjnych technologii oraz współpracy z międzynarodowymi partnerami.