Nasza oferta

Rozwijaj swoje umiejętności i poszerzaj wiedzę pod okiem ekspertów! Nasze szkolenia zostały zaprojektowane w różnych formatach, aby zapewnić maksymalny komfort nauki i elastyczność w dostępie do wartościowych treści. Odkryj, co oferujemy i jak możesz wzbogacić swoje kompetencje w sposób dostosowany do Twoich potrzeb.

Write your awesome label here.

Co oferujemy?

Nasza kadra

Prof. dr hab n. med. n. zdr.

Anita Bryńska

Profesor, pracownik naukowo-dydaktyczny w Klinice Psychiatrii Wieku Rozwojowego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, lekarz, specjalista psychiatrii dzieci i młodzieży, specjalista psychoterapii dzieci i młodzieży. Certyfikowany psychoterapeuta oraz superwizor-dydaktyk Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej, wykładowca, superwizor w Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Centrum CBT EDU. Dyrektor Szkoły Psychoterapii Centrum CBT EDU. Sprawuje nadzór merytoryczny nad całościowym podyplomowym 4-letnim szkoleniem psychoterapeutycznym w nurcie poznawczo-behawioralnym prowadzonym w Centrum CBT EDU.

Wykładowca i superwizor w szkoleniu specjalizacyjnym w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży. Członek kolegium redakcyjnego czasopisma „Terapia poznawczo-behawioralna”. Autorka ponad 200 publikacji w tym artykułów naukowych, monografii, opracowań zbiorowych oraz wystąpień i doniesień zjazdowych, poświęconych zagadnieniom terapii poznawczo-behawioralnej oraz zaburzeniom psychicznym wieku rozwojowego.

Dr n. med. n. zdr. 

Nina Szalas

Doktor nauk medycznych i nauk o zdrowiu, psycholog, specjalista psychoterapii dzieci i młodzieży, certyfikowany psychoterapeuta poznawczo-behawioralny Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB) oraz certyfikowany superwizor-dydaktyk PTTPB. Jest wykładowcą i superwizorem w Szkole Psychoterapii Centrum CBT EDU. Prowadzi szkolenia i warsztaty tematyczne z zakresu pracy z dziećmi i młodzieżą oraz osobami dorosłymi. Pełni funkcję członka kolegium redakcyjnego czasopisma „Terapia poznawczo-behawioralna”.

Jest współautorką 2 książek: „Psychoterapia dzieci i młodzieży w praktyce”, „Myślę, czuję, działam” dotyczących psychoterapii dzieci i młodzieży oraz 14 artykułów o tematyce związanej z zachowaniami samobójczymi, nieprawidłowo kształtującą się osobowością, zaburzeniami odżywiania, PTSD, depresją, niekorzystnymi doświadczeniami w dzieciństwie.



Prof. dr hab. n. med.

Tomasz Wolańczyk

Profesor, pracownik naukowo-dydaktyczny, kierownik Kliniki Psychiatrii Wieku Rozwojowego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz ordynator Oddziału Klinicznego Psychiatrii Wieku Rozwojowego Samodzielnego Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego WUM. Lekarz, specjalista psychiatrii dzieci i młodzieży, neurolog, epileptolog, certyfikowany psychoterapeuta poznawczo-behawioralny Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Twórca pierwszej w Polsce Poradni Nadpobudliwości Psychoruchowej. Autor lub współautor ponad 300 publikacji naukowych, artykułów, monografii, opracowań zbiorowych oraz wystąpień i doniesień zjazdowych, poświęconych zaburzeniom psychicznym wieku rozwojowego, w tym zespołowi nadpobudliwości psychoruchowej i zaburzeń koncentracji uwagi (ADHD), zaburzeniom emocjonalnym i behawioralnym, zaburzeniom nastroju, zaburzeniom tikowym i zespołowi Tourette’a oraz farmakoterapii zaburzeń psychicznych. Przewodniczący Rady Naukowej Centrum CBT. Sprawuje nadzór merytoryczny nad Poradnią dla Dzieci i Młodzieży w Centrum CBT.




Dr n. zdr.

Anna Kaźmierczak-Mytkowska

Doktor nauk o zdrowiu, psycholog, specjalista psychologii klinicznej, specjalista psychoterapii dzieci i młodzieży, terapeuta systemowy. Adiunkt dydaktyczny w Klinice Psychiatrii Wieku Rozwojowego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, starszy asystent w Oddziale Klinicznym Psychiatrii Wieku Rozwojowego Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego WUM. Wykładowca w szkoleniach organizowanych w Centrum CBT EDU: 4-letniej szkole psychoterapii, szkoleniu specjalizacyjnym w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży oraz kursie terapii środowiskowej. Sprawuje nadzór merytoryczny nad szkoleniami doskonalącymi umiejętności terapeutyczne w pracy z dziećmi i nastolatkami. Pełni funkcję członka kolegium redakcyjnego czasopisma „Terapia poznawczo-behawioralna”. Autorka i współautorka licznych publikacji z zakresu psychologii, psychoterapii i psychiatrii dzieci i młodzieży. 




Prof. dr hab. n. med. n zdr.

Agnieszka Słopień

Profesor, pracownik naukowo-dydaktyczny, kierownik Kliniki Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, kierownik Pracowni Psychopatologii Małego Dziecka przy Klinice Psychiatrii Dzieci i Młodzieży, przewodnicząca Sekcji Naukowej Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego, konsultant krajowy w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży. Lekarz, specjalista psychiatrii, specjalista psychiatrii dzieci i młodzieży oraz specjalista psychoterapii dzieci i młodzieży, certyfikowany psychoterapeuta Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Specjalizuje się w diagnostyce zaburzeń ze spektrum autyzmu. Autorka i współautorka licznych publikacji naukowych, artykułów, monografii, opracowań zbiorowych oraz wystąpień i doniesień zjazdowych poświęconych genetycznym uwarunkowaniom zaburzeń neurorozwojowych (ADHD, ASD), zaburzeniom odżywiania oraz innym zaburzeniom psychicznym wieku rozwojowego. 





Mgr

Maja Branka

Psycholog ze specjalizacją w zakresie psychologii klinicznej, certyfikowany psychoterapeuta poznawczo-behawioralny Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB), wykładowca w Szkole Psychoterapii Centrum CBT EDU. Absolwentka Szkoły Procesu Grupowego, superwizorka szkoleń Stowarzyszenia Trenerskiego Organizacji Pozarządowych. Kierowniczka ds. Szkoleń i Rozwoju w Centrum Szkoleń CBT EDU. Sprawuje nadzór merytoryczny nad ofertą szkoleń dla specjalistów pracujących z osobami dorosłymi. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w edukacji dorosłych. Jej obszar zainteresowań psychoterapeutycznych obejmuje terapię poznawczo-behawioralną, w szczególności terapię schematów z ukierunkowaniem na terapię zaburzeń osobowości, pracę technikami doświadczeniowymi, teorię przywiązania i jej implikacje w procesie psychoterapii.

Newsletter

Dołącz do naszego newslettera

Dziękujemy za zapis!