Wykład eksperta

Zachowania samobójcze - definicje, ocena ryzyka, algorytmy postępowania, ujęcie poznawczo-behawioralne

Write your awesome label here.

Informacje o szkoleniu

Ten niezwykle ważny wykład poświęcony jest problematyce zachowań samobójczych. Znajomość algorytmów dotyczących postępowania w odniesieniu do osób z zachowaniami autodestrukcyjnymi jest niezwykle ważna dla każdego specjalisty pracującego z pacjentami z problemami w zakresie zdrowia psychicznego.

Dowiesz się:

  • Jakie definicje aktualnie obowiązują w odniesieniu do problematyki zachowań autodestrukcyjnych
  • Jakie czynniki ryzyka, psychospołeczne i psychologiczne, należy uwzględnić w ocenie problemu
  • W jaki sposób teoria poznawczo-behawioralna konceptualizuje progresję myśli ‘S’ do zachowań samobójczych
  • Jakie deficyty treści poznawczych i w zakresie przetwarzania informacji przyczyniają się do występowania myśli i zachowań samobójczych
  • Jakie są główne obszary pracy z problematyką zachowań samobójczych w terapii poznawczo-behawioralnej
  • Jakie są algorytymy postępowania w odniesieniu do osób z myślami i zachowaniami samobójczymi, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci i młodzieży

Szkolenie w liczbach

Czas trwania

video

dydaktycznej

Prowadzący

Prof. dr hab n. med. n. zdr.
Anita Bryńska

Dla kogo?

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych problematyką zachowań autodestrukcyjnych i zajmujących się pacjentami z problemami psychicznymi, w szczególności:
  • Psychoterapeutów poznawczo-behawioralnych oraz innych nurtów terapeutycznych
  • Specjalistów psychoterapii dzieci i młodzieży 
  • Specjalistów psychologii klinicznej
  • Lekarzy, specjalistów psychiatrii oraz psychiatrii dzieci i młodzieży, lekarzy POZ
  • Psychologów, terapeutów środowiskowych dzieci i młodzieży 
  • Wszystkie osoby w trakcie szkoleń przygotowujących do uzyskania certyfikatów psychoterapeutycznych oraz
     szkoleń specjalizacyjnych
  • Nauczycieli, pedagogów

Z jakich części składa się wykład?

Wykład

w 4 odcinkach, tak by lepiej usystematyzować Twoją wiedzę

Wersja audio 

wykładu, tak by można było utrwalać materiał słuchając

Skale


do oceny ryzyka samobójczego, plan bezpieczeństwa w sekcji Materiały dodatkowe

Quiz

jednokrotnego wyboru składający się z 5 pytań w sekcji Sprawdź swoją wiedzę

 Certyfikat

uczestnictwa potwierdzający udział w 2,5 godziny dydaktycznej szkolenia

Części szkolenia:

Prof. dr hab n. med. n. zdr.

Anita Bryńska

Profesor, pracownik naukowo-dydaktyczny w Klinice Psychiatrii Wieku Rozwojowego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, lekarz, specjalista psychiatrii dzieci i młodzieży, specjalista psychoterapii dzieci i młodzieży. Certyfikowany psychoterapeuta oraz superwizor-dydaktyk Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej, wykładowca, superwizor w Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Centrum CBT EDU. Dyrektor Szkoły Psychoterapii Centrum CBT EDU. Sprawuje nadzór merytoryczny nad całościowym podyplomowym 4-letnim szkoleniem psychoterapeutycznym w nurcie poznawczo-behawioralnym prowadzonym w Centrum CBT EDU.


Wykładowca i superwizor w szkoleniu specjalizacyjnym w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży. Członek kolegium redakcyjnego czasopisma „Terapia poznawczo-behawioralna”. Autorka ponad 200 publikacji w tym artykułów naukowych, monografii, opracowań zbiorowych oraz wystąpień i doniesień zjazdowych, poświęconych zagadnieniom terapii poznawczo-behawioralnej oraz zaburzeniom psychicznym wieku rozwojowego.

Prof. dr hab. n. med. n. zdr. Anita Bryńska

Jeśli chcesz pogłębić swoją wiedzę na temat zaburzeń związanych z OCD i terapii poznawczo-behawioralnej koniecznie zapoznaj się z: