Warsztat eksperta

Zachowania trudne - mechanizmy, propozycje oddziaływań

Write your awesome label here.

Informacje o szkoleniu

Wykład ten wprowadzi Cię w niezwykle ważną problematykę tzw. zachowań trudnych, występujących u dzieci i młodzieży z różnymi problemami psychicznymi i zespołami psychopatologicznymi. Zdobyta wiedza pozwoli Ci zrozumieć praktyczne aspekty pracy w leczeniu pacjentów z tym rodzajem trudności. 

Dowiesz się:

  • Jakie teoretyczne założenia wynikają z koncepcji dotyczącej rozumienia zachowań

  • Czym jest funkcja zachowań i w jaki sposób można prowadzić pomiar związków funkcjonalnych zachowania 
  • Co to jest analiza zachowania i jak ją przeprowadzić  
  • Jakie rodzaje deficytów i niewykształconych umiejętności mogą być powiązane z występowaniem zachowań trudnych u dzieci i młodzieży
  • Co to są akomodacje, zróżnicowane wzmacnianie zachowań alternatywnych, zróżnicowane wzmacnianie zachowań innych, zróżnicowane wzmacnianie niskiego tempa reagowania i zróżnicowane wzmacnianie zachowania niekompatybilnego
  •  Jakie strategie reagowania są zalecane w celu minimalizacji i maksymalizacji zachowań

Szkolenie w liczbach

Czas trwania

video

dydaktycznej

Prowadzący

Dr n. med.
Tomasz Srebnicki

Dla kogo?

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych problematyką psychiatrii i psychoterapii dzieci i młodzieży, w szczególności:
  • Psychoterapeutów poznawczo-behawioralnych oraz innych nurtów terapeutycznych

  • Specjalistów psychoterapii dzieci i młodzieży 
  • Specjalistów psychologii klinicznej
  • Lekarzy, specjalistów psychiatrii oraz psychiatrii dzieci i młodzieży, lekarzy POZ

  • Psychologów, terapeutów środowiskowych dzieci i młodzieży 

  • Wszystkie osoby w trakcie szkoleń przygotowujących do uzyskania certyfikatów psychoterapeutycznych oraz szkoleń specjalizacyjnych

  • Nauczycieli, pedagogów

Z jakich części składa się warsztat?

Wykład


w 4 odcinkach, tak by lepiej usystematyzować Twoją wiedzę

Wykład w wersji audio

 tak by można było utrwalać materiał słuchając

Quiz


jednokrotnego wyboru składający się z 5 pytań w sekcji ‘Sprawdź swoją wiedzę’

Imienny certyfikat

uczestnictwa potwierdzający udział w 2,5 h dydaktycznej szkolenia

Części szkolenia:

Dr n. med.

Tomasz Srebnicki

Doktor nauk medycznych, psycholog, specjalista psychoterapii dzieci i młodzieży, w trakcie specjalizacji z psychologii klinicznej, certyfikowany psychoterapeuta Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB) oraz certyfikowany superwizor-dydaktyk PTTPB. Nauczyciel akademicki, adiunkt w Klinice Psychiatrii Wieku Rozwojowego WUM, wykładowca i superwizor w Szkole Psychoterapii Centrum CBT EDU. Pełni funkcję redaktora naczelnego czasopisma „Terapia poznawczo-behawioralna”. Jego zainteresowania kliniczne i naukowe dotyczą narzędzi opartych na technologiach komputerowych stosowanych w zaburzeniach psychicznych wieku rozwojowego, zagadnień zaburzeń emocjonalnych i behawioralnych, zaburzeń tikowych i zespołu Tourette’a, zespołu nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD) oraz zachowań trudnych, w tym w zaburzeniach ze spektrum autyzmu. Jest autorem i współautorem licznych publikacji z zakresu psychologii, psychoterapii i psychiatrii dzieci i młodzieży. Prowadzi warsztaty i seminaria ukierunkowane na opracowywanie programów naprawczych w zakresie zachowań trudnych.

Prof. dr hab. n. med. n. zdr. Anita Bryńska

Jeśli chcesz pogłębić swoją wiedzę na temat tworzenia konceptualizacji w planowaniu leczenia zaburzeń psychicznych wieku rozwojowego koniecznie zapoznaj się z: