Warsztat eksperta

Zachowania trudne u dziecka z ASD - propozycja oddziaływań 

Write your awesome label here.

Informacje o szkoleniu

Zapraszamy Cię do wspólnej z Ekspertem Analizy przypadku pacjenta w wieku rozwojowym z rozpoznaniem zaburzeń ze spektrum autyzmu, prezentującego tzw. zachowania trudne! Dowiesz się, jak analizować dane, tak by przeprowadzić analizę funkcjonalną zachowań trudnych i na jej podstawie tworzyć adekwatny plan interwencji, z uwzględnieniem strategii behawioralnych.

Dowiesz się:

  • Przeprowadzenia analizy funkcjonalnej zachowania w oparciu o omawiany przypadek chłopca z rozpoznaniem zaburzeń ze spektrum autyzmu

  • Formułowania hipotez dotyczących wzorców zachowania 
  • Oceny czynników kontekstowych i oceny wzmocnień 
  • Formułowania hipotez dotyczących funkcji zachowania i tworzenia adekwatnego planu interwencji, z uwzględnieniem strategii behawioralnych

Szkolenie w liczbach

Czas trwania

video

dydaktycznej

Prowadzący

Dr n. med.
Tomasz Srebnicki

Dla kogo?

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych problematyką zaburzeń ze spektrum autyzmu, konceptualizacji zachowań trudnych i psychoterapii poznawczo-behawioralnej, w szczególności:
  • Psychoterapeutów poznawczo-behawioralnych oraz innych nurtów terapeutycznych

  • Specjalistów psychoterapii dzieci i młodzieży 
  • Specjalistów psychologii klinicznej
  • Psychologów, terapeutów środowiskowych dzieci i młodzieży 

  • Nauczycieli, pedagogów i psychologów szkolnych

  • Wszystkie osoby w trakcie szkoleń przygotowujących do uzyskania certyfikatów psychoterapeutycznych oraz szkoleń specjalizacyjnych

  • Lekarzy, specjalistów psychiatrii oraz psychiatrii dzieci i młodzieży

Z jakich części składa się warsztat?

Video

z nagraniem Analizy przypadku z udziałem Eksperta 

Wykład w wersji audio

 tak by można było utrwalać materiał słuchając

Imienny certyfikat

uczestnictwa potwierdzający udział w 1,5 h dydaktycznej szkolenia

Części szkolenia:

Dr n. med.

Tomasz Srebnicki

Doktor nauk medycznych, psycholog, specjalista psychoterapii dzieci i młodzieży, w trakcie specjalizacji z psychologii klinicznej, certyfikowany psychoterapeuta Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB) oraz certyfikowany superwizor-dydaktyk PTTPB. Nauczyciel akademicki, adiunkt w Klinice Psychiatrii Wieku Rozwojowego WUM, wykładowca i superwizor w Szkole Psychoterapii Centrum CBT EDU. Pełni funkcję redaktora naczelnego czasopisma „Terapia poznawczo-behawioralna”. Jego zainteresowania kliniczne i naukowe dotyczą narzędzi opartych na technologiach komputerowych stosowanych w zaburzeniach psychicznych wieku rozwojowego, zagadnień zaburzeń emocjonalnych i behawioralnych, zaburzeń tikowych i zespołu Tourette’a, zespołu nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD) oraz zachowań trudnych, w tym w zaburzeniach ze spektrum autyzmu. Jest autorem i współautorem licznych publikacji z zakresu psychologii, psychoterapii i psychiatrii dzieci i młodzieży. Prowadzi warsztaty i seminaria ukierunkowane na opracowywanie programów naprawczych w zakresie zachowań trudnych.

Prof. dr hab. n. med. n. zdr. Anita Bryńska

Jeśli chcesz pogłębić swoją wiedzę na temat zaburzeń ze spektrum autyzmu, konceptualizacji zachowań trudnych i psychoterapii poznawczo-behawioralnej koniecznie zapoznaj się z: