Analizujemy przypadki

Identyfikacja zmiennych środowiskowych wpływających na nasilenie tików, zarządzanie warunkowaniem 

Write your awesome label here.

Informacje o szkoleniu

Szkolenie to pozwoli Ci zapoznać się z zasadami prowadzenia oddziaływań psychoterapeutycznych w leczeniu zaburzeń tikowych. W oparciu o analizę przypadku dowiesz się jak identyfikować zmienne środowiskowe wpływające na nasilenie tików oraz przeprowadzić analizę funkcjonalną i tworzyć plan oddziaływań ukierunkowanych na wprowadzenie zmian w otoczeniu.

Rozbudujesz swój warsztat psychoterapeutyczny w obszarze:

  • Tworzenia konceptualizacji przypadku w oparciu o analizę zasobów (mocnych stron) i deficytów (słabych stron) oraz czynników wpływających na kształtowanie się przekonań

  • Identyfikownia zmiennych środowiskowych wpływających na nasilenie objawów tikowych
  • Oceny czynników kontekstowych i oceny wzmocnień
  • Przeprowadzenia analizy funkcjonalnej zachowania w oparciu o omawiany przypadek pacjentki z zaburzeniami tikowymi

  • Tworzenia planu oddziaływań ukierunkowanych na wprowadzenie zmian w otoczeniu

  • Dowiesz się, jakie są podstawowe zasady leczenia zaburzeń tikowych, w tym oddziaływań psychoterapeutycznych

Szkolenie w liczbach

Czas trwania

video

dydaktycznej

Prowadzący

Prof. dr hab n. med. n. zdr.
Anita Bryńska

Dla kogo?

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych problematyką zaburzeń tikowych i terapii poznawczo-behawioralnej, w szczególności:

  • Psychoterapeutów poznawczo-behawioralnych oraz innych nurtów terapeutycznych
  • Specjalistów psychoterapii dzieci i młodzieży 
  • Specjalistów psychologii klinicznej
  • Psychologów, terapeutów środowiskowych dzieci i młodzieży 
  • Nauczycieli, pedagogów i psychologów szkolnych
  • Wszystkie osoby w trakcie szkoleń przygotowujących do uzyskania certyfikatów psychoterapeutycznych oraz szkoleń specjalizacyjnych
  • Lekarzy, specjalistów psychiatrii oraz psychiatrii dzieci i młodzieży

Z jakich części składa się analiza przypadku?

Materiał wideo



w 5 odcinkach, z nagraniem Analizy przypadku z udziałem Eksperta

Nagranie w wersji audio


tak by można było utrwalać materiał słuchając

Imienny certyfikat


uczestnictwa potwierdzający udział w 2,5h dydaktycznych szkolenia

Części szkolenia:

Prof. dr hab n. med. n. zdr.

Anita Bryńska

Profesor, pracownik naukowo-dydaktyczny w Klinice Psychiatrii Wieku Rozwojowego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, lekarz, specjalista psychiatrii dzieci i młodzieży, specjalista psychoterapii dzieci i młodzieży. Certyfikowany psychoterapeuta oraz superwizor-dydaktyk Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej, wykładowca, superwizor w Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Centrum CBT EDU. Dyrektor Szkoły Psychoterapii Centrum CBT EDU. Sprawuje nadzór merytoryczny nad całościowym podyplomowym 4-letnim szkoleniem psychoterapeutycznym w nurcie poznawczo-behawioralnym prowadzonym w Centrum CBT EDU.


Wykładowca i superwizor w szkoleniu specjalizacyjnym w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży. Członek kolegium redakcyjnego czasopisma „Terapia poznawczo-behawioralna”. Autorka ponad 200 publikacji w tym artykułów naukowych, monografii, opracowań zbiorowych oraz wystąpień i doniesień zjazdowych, poświęconych zagadnieniom terapii poznawczo-behawioralnej oraz zaburzeniom psychicznym wieku rozwojowego.

Prof. dr hab. n. med. n. zdr. Anita Bryńska

Jeśli chcesz pogłębić swoją wiedzę na temat zaburzeń tikowych i terapii poznawczo-behawioralnej, koniecznie zapoznaj się z: