REGULAMIN PROMOCJI

„Promocja Mikołajkowa”

§1.     Definicje

1.      Ilekroć w niniejszym regulaminie użyte zostaną poniższe pojęcia pisane wielką literą należy przez nie rozumieć:

1)      Konsument – osoba fizyczna, która zawiera z Organizatorem umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową; w rozumieniu Regulaminu pojęcie to oznacza także osobę fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (quasi-konsument);

2)      Kursy – internetowe kursy, szkolenia dostępne na Platformie, z których Użytkownicy mogą korzystać w dowolnym czasie i miejscu;

3)      Regulamin – niniejszy regulamin promocji „Promocja Mikołajkowa”;

4)      Platforma – Platforma Edukacyjna prowadzona przez Usługodawcę pod adresem URL: https://cbt.edu.pl.

5)      Użytkownik - (i) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub (ii) osoba fizyczna, która ukończyła 13 lat i posiada ograniczoną zdolność do czynności prawnych, w przypadku gdy zawierana Umowa ma charakter umowy powszechnie zawieranej w drobnych bieżących sprawach życia codziennego lub gdy osoba taka uzyskała na zawarcie Umowy prawnie skuteczną zgodę przedstawiciela ustawowego, (iii) osoba prawna lub (iv) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która korzysta z funkcjonalności Platformy, w szczególności tworzy konto na Platformie i/lub dokonuje zakupu Kursów, Subskrypcji.

6)      Subskrypcja – sposób dostępu do Kursów dostępnych na Platformie, oferowana Użytkownikom w dwóch wariantach: basic i premium.

2.      Wszystkie terminy zdefiniowane w Regulaminie mają takie samo znaczenie w całym Regulaminie, bez względu na ich formę fleksyjną lub liczbę gramatyczną.

3.      Wszystkie nagłówki zostały umieszczone w Regulaminie wyłącznie w celach porządkowych i nie mają wpływu na interpretację jego zapisów.

 

§2.     Postanowienia ogólne
 

1.      Regulamin określa warunki i zasady korzystania z promocji „Promocja Mikołajkowa” (dalej: „Promocja”).

2.      Organizatorem Promocji jest Centrum CBT EDU sp. z o.o.z siedzibą w Warszawie, przy ul. Wołodyjowskiego 74a, 02-724 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000217613, NIP: 5222748925, REGON: 015862566 (dalej: „Organizator”).

3.      Organizator organizuje Promocję mającą na celu zachęcenie Użytkowników do zakupu dostępnych na Platformie Kursów i pakietów Subskrypcji na preferencyjnych warunkach.

4.      Promocja prowadzona jest w oparciu o niniejszy Regulamin i powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

5.      Promocja jest promocją ograniczoną czasowo i obowiązuje do dnia 15.12.2024.

6.      Promocja nie łączy się z innymi promocjami Organizatora.

 §3.     Skorzystanie z promocji

1.      Promocja skierowana jest wyłącznie do użytkowników Platformy, którzy w terminie określonym w §2 ust. 5 dokonali zakupu dowolnego Kursu lub pakietu Subskrypcji.

2.      Uczestnikami Promocji staje się Użytkownik, który w czasie trwania Promocji:

1)      posiada pełną zdolność do czynności prawnych i mają ukończone 18 lat;

2)      przestrzega niniejszego Regulaminu;

3)      dysponuje aktywnym kontem zarejestrowanym na Platformie;

4)      spełnia warunki określone w §3 ust. 1 powyżej oraz

5)      na etapie realizacji płatności za Kurs lub Subskrypcje wpisze kod promocyjny: „Mikolajki2024” (w polu „Kod promocyjny”),

3.      Każdy Użytkownik w trakcie trwania Promocji podczas zakupu pojedynczego Kursu lub Subskrypcji, może wykorzystać tylko jeden kod rabatowy.

4.      Promocja obowiązuje dla zakupów jednorazowych oraz subskrypcji, w przypadku subskrypcji rabat obowiązuje przez jeden okres rozliczeniowy.

5.      Wszyscy Użytkownicy korzystający z Promocji podlegają postanowieniom niniejszego Regulaminu.

6.      Przystąpienie Użytkownika do Promocji jest równoznaczne z akceptacją treści Regulaminu.

 §4.     Zasady promocji

1.      Kody promocyjne będą udostępnione:

1)      w informacji handlowej publikowanej w mediach społecznościowych;

2)      w informacji handlowej wysyłanej w ramach subskrypcji newsletteru.

2.      Zakres Promocji obejmuje:

1)      70 % rabatu na jednorazowy zakup Kursu;

2)      70 % rabatu na pierwszy miesiąc Subskrypcji.

 §5.     Postępowanie reklamacyjne

1.      Wszelkie reklamacje dotyczące Promocji można zgłaszać na adres e-mail:reklamacje@cbt.edu.pl.

2.      Treść reklamacji powinna zawierać co najmniej:

1)      dane pozwalające na identyfikację Użytkownika oraz nawiązanie z nim kontaktu;

2)      określenie przedmiotu reklamacji oraz okoliczności będących ich podstawą wraz z datą ich zaistnienia;

3)      określenie oczekiwań Użytkownika względem Organizatora, w szczególności wskazanie pożądanych działań ze strony Organizatora.

3.      W przypadku zgłoszenia reklamacji drogą mailową, rekomendowane jest korzystanie z adresu e-mail, który został użyty przez Użytkownika w czasie rejestracji konta na Platformie. W przypadku zgłoszenia reklamacji z innego adresu e-mail, Użytkownik w treści reklamacji wskazuje dodatkowo adres e-mail podany podczas rejestracji.

4.      Reklamacje rozpatrywane będą na podstawie Regulaminu w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania przez Organizatora.

5.      Decyzja Organizatora kończy postępowanie reklamacyjne. Osoba składająca reklamację zostanie powiadomiona o decyzji Organizatora na adres e-mail, z którego została przesłana reklamacja. Procedura reklamacyjna przyjęta przez Organizatora Promocji nie narusza w żaden sposób uprawnień przyznanych Użytkownikom na mocy powszechnie obowiązującego prawa, w tym możliwości dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.

 §6.     Pozasądowe sposoby dochodzenia roszczeń

1.      Informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur udostępniane są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników Konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona Konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

2.      Użytkownik, będący Konsumentem, po zakończeniu procedury reklamacyjnej, posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia swoich roszczeń:

1)      zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Usługodawcą;

2)      zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy;

3)      uzyskanie bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem a Organizatorem, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod numerem Infolinii konsumenckiej 801 440 220 oraz 222 66 76 76 (opłata wg taryfy operatora) oraz pod adresem email: porady@dlakonsumentow.pl.

3.      Wykaz instytucji zajmujących się pozasądowym rozwiązywaniem sporów konsumenckich wraz z wykazem rodzaju spraw znajduje się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem www.uokik.gov.pl.

4.      W rozwiązywaniu sporów transgranicznych pomaga Sieć Europejskich Centrów Konsumenckich. Adresy tych instytucji dostępne są na stronie internetowej Europejskiego Centrum Konsumenckiego www.konsument.gov.pl.

5.      Użytkownik, będący Konsumentem może również skorzystać z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów Konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich). Platforma ODR (online dispute resolution) jest dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Stanowi ona jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań umownych, wynikających z zawartej umowy.

6.      Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce tylko, gdy obie strony sporu tj. Usługodawca i Użytkownik/Konsument wyrażą na to zgodę.

§7.     Dane osobowe

1.    Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Użytkowników jest Organizator.

2.    Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych zawarte są w polityce prywatności, dostępnej pod adresem: https://cbt.edu.pl/rodo.

3.    Administrator danych osobowych powołał Inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się kanałem e-mail na adres: iod@cbt.pl.

§8.     Postanowienia końcowe

1.      Organizator zastrzega sobie prawo wykluczenia Użytkownika z Promocji ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku stwierdzenia naruszenia postanowień Regulaminu.

2.      Zasady przeprowadzenia Promocji określa wyłącznie niniejszy Regulamin. Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny.

3.      Regulamin jest dostępny na stronie: https://cbt.edu.pl/promocjamikolajkowa.

4.      Regulamin wchodzi w życie z dniem udostępnienia go na stronie: https://cbt.edu.pl.

5.      Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w Regulaminie, gdy konieczność jego zmiany wynikać będzie z czynników niezależnych od Organizatora. Zmiany w Regulaminie nie mogą pogarszać sytuacji Użytkowników uczestniczących w Promocji.

6.      O zmianie Usługodawca poinformuje Użytkowników poprzez zamieszczenie stosownej informacji w Platformie oraz przesłanie do Użytkowników posiadających Konto wiadomości e-mail.

7.      Dla celów wykonania Regulaminu lub w kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się przepisy prawa polskiego oraz Regulamin Platformy Edukacyjnej https://cbt.edu.pl. Wybór prawa polskiego nie pozbawia Użytkowników uprawnień wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów państwa zwykłego miejsca pobytu Użytkownika – Konsumenta.

8.      Promocja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu prawa Rzeczypospolitej Polskiej.

9.      Regulamin wchodzi w życie z dniem 05.12.2024r.